Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zwracany lub reklamowany towar należy przesłać na adres; MANYFIK SKLEP, ul. Konstytucji 3 maja 31, 58-540 Karpacz. W przypadku zwrotu całości towaru należy dołączyć do niego otrzymany paragon. W przypadku częściowego zwrotu należy również dołączyć paragon, wtedy na pozostałą część towaru zostanie wystawiony nowy paragon z towarem, który nie został zwrócony . Gwarantujemy zwrot wartości towaru, naprawę lub jego wymianę. Klient otrzyma pieniądze przekazem pocztowym lub przelewem bankowym, o ile poda numer swojego konta bankowego. Koszt dostawy i ewentualny koszt importu na zamówienie nie podlega zwrotowi, a za odesłanie towaru płaci Klient. Brak oryginału dokumentu zakupu, brak zwracanego towaru, brak oryginalnego opakowania spowoduje nieuwzględnienie zwrotu. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będą odbierane przez sklep

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl